איך הבינה המלאכותית תופסת את תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בזנב?

איך הבינה המלאכותית תופסת את תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בזנב?

בעולם שבו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב של פטריות אחרי הגשם, הבינה המלאכותית (AI) הפכה לשחקנית מרכזית בכל תחום כמעט, והפרסום והשיווק הדיגיטלי לא נותרו מאחור. אבל לפני שנפחד שהרובוטים יתפסו את מקומות העבודה שלנו, בואו נבין איך בעצם הם מסייעים לנו להגיע לקהלים חדשים, להעמיק את הקשר עם הלקוחות שלנו, וכן… לשמור על קצת יותר זמן פנוי לקפה בבוקר.

הבנת הצרכן – מעבר למבט האנושי

הראשון שידע לקרוא את מחשבותייך כנראה לא היה הקוסם במסיבת יום ההולדת שלך, אלא מערכת AI מתקדמת. היא לוקחת את כל הנתונים שאנחנו משאירים ברשת (ואנחנו משאירים המון), מנתחת אותם בזמן אמת, ומספקת למשווקים הבנה עמוקה של הצרכים והרצונות שלנו, כן, גם אלה שאנחנו לא יודעים שיש לנו.

פרסום אישי – כי אנחנו לא רק מספר

זוכרים את הפעם האחרונה שקיבלתם המלצה כל כך מדויקת מ-Netflix עד שחשבתם שהוא תופס אתכם יותר טוב מההורים שלכם? זהו, ה-AI בפעולה. בעולם הפרסום, היא מאפשרת לקמפיינים להיות ממוקדים ואישיים ברמות שלא היו אפשריות בעבר, כאילו המודעה נוצרה רק בשבילכם. ולא, זה לא רק בגלל שהיא יודעת איזה סוג שוקולד אתם אוהבים.

אוטומציה – הרובוטים עובדים עבורנו

אם חשבתם שאוטומציה היא רק לשלוח אימיילים אוטומטיים ללקוחות, אז תחשבו שוב. בעזרת AI, אנחנו יכולים לאוטמט את כל תהליך הפרסום – מבחירת הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסום, דרך יצירת המודעה עצמה, ועד לאופטימיזציה של הקמפיין בזמן אמת על פי התגובות שהוא מקבל. זה לא רק חוסך זמן, אלא גם מבטיח שהקמפיין יהיה יעיל ככל הניתן. אז כן, אתם יכולים לנשום לרווחה ולשתות את הקפה שלכם בשקט, הרובוטים כבר דואגים להכל.

יצירת תוכן – עד כמה יצירתי יכול להיות רובוט?

תופתעו לגלות, אבל הבינה המלאכותית כבר יודעת לכתוב מאמרים, לייצר תוכן לרשתות החברתיות, ואף ליצור עיצובים ויזואליים. כן, יש לזה מגבלות, ולא, היא עדיין לא מחליפה את המגע האנושי החיוני ליצירת תוכן מעורר השראה. אבל בתור כלי עזר? זה כמו לקבל עוזר וירטואלי שלא צריך לשתות קפה בכלל.

*כמובן שנוצר על ידי בינה מלאכותית*

ניתוח רגשות – האם הרובוטים יודעים לקרוא את המצב רוח שלנו?

למעשה, כן. ה-AI מסוגלת לנתח טקסטים, תגובות ברשתות החברתיות ואפילו טון קול לזיהוי רגשות ומצבי רוח. זה מאפשר למשווקים להתאים את המסרים שלהם לא רק לדמוגרפיה, אלא גם למצב הרגשי של הקהל. אז אם תרגישו פתאום שהמודעה מדברת אליכם ברגע הנכון ביותר, ייתכן מאוד שמדובר בעבודת יד של בינה מלאכותית שזיהתה את המצב הרגשי שלכם ונתנה לכם בדיוק את מה שאתם צריכים לשמוע או לראות.

אז איך זה יעזור לך להשתדרג במשחק השיווקי?

פשוט מאוד. חשבו על הכלים האלו כמו על חברים וירטואליים שקוראים את השוק, מבינים את הלקוחות ועוזרים לכם להתאים את המסר שלכם בצורה הכי יעילה ואישית שיש. השימוש בבינה מלאכותית בפרסום ושיווק דיגיטלי מאפשר לכם להפוך לנינג'ות שיווק, עם יכולת לחדור אל תודעת הצרכנים בדיוק ברגע הנכון ועם המסר הנכון.

ולסיום, 

בעולם שבו הטכנולוגיה ממשיכה להתקדם והשוק הדיגיטלי מתפתח בקצב מסחרר, הבינה המלאכותית היא לא רק עזרה – היא הכרח. היא מאפשרת לנו להיות יותר מדויקים, יעילים ואפקטיביים בכל מה שאנחנו עושים, וזה הזמן להתחבר אליה ולראות איך היא יכולה להעלות את המשחק שלכם לרמה הבאה.

מרץ 25, 2024

בשוק הדיגיטלי התחרותי והדינמי של היום, קביעת מטרות מדויקות וקידום היעדים העסקיים שלך הופכים למרכיב קריטי בהצלחת העסק. זה תהליך המתחיל בהבנה עמוקה של מה שאתה מעוניין להשיג ומשך זמן מוגדר להשגת היעדים האלו. במאמר זה נפרט כיצד לקבוע מטרות SMART ולבחור KPIs רלוונטיים לשיווק דיגיטלי. הגדרת מטרות SMART ספציפי            […]

מרץ 25, 2024

בעולם השיווק הדיגיטלי, היכולת לאפיין ולהבין את הקהל יעד שלך היא הכרחית לכל קמפיין מוצלח. משרדי פרסום בדיגיטל ואנשי שיווק דיגיטלי משקיעים משאבים רבים בכדי לדעת כיצד לפנות ולהשפיע על הקהל הזה.חשוב לציין, שבפנייה לחברת פרסום מקצועית ואיכותית, תוכלו לחסוך הרבה מאמץ וזמן.מוזמנים להשאיר פרטים בתחתית העמוד, ליצירת קשר עם חברת ניו מדיה, שמובילה את […]

מרץ 25, 2024

בעידן הדיגיטלי, התחרות על תשומת לב הצרכנים הופכת להיות יותר ויותר אינטנסיבית. משרדי פרסום ושיווק מחפשים תמיד דרכים חדשניות להבליט את לקוחותיהם בשוק הצפוף. בשנים האחרונות, נראה כי התשובה לאתגר זה מגיעה מתחום הבינה המלאכותית (AI). שימוש נכון וחכם ביכולות ה-AI יכול לשנות את משחק הפרסום והשיווק הדיגיטלי מהבסיס. הבנת הצרכן בעזרת נתונים – מחקר […]

נובמבר 14, 2023

ניו מדיה בע"מ היא חברת פרסום בדיגיטל שממוצע הגילאים של החבר'ה שם נשמע יותר כמו קבוצת וואטסאפ של תכנון טיול אחרי צבא, הם עובדים עם כל החברות הגדולות במשק ונוגסים במשרדי הפרסום הוותיקים במקצועיות לא מתפשרת.

יוני 16, 2023

בתקופת הדיגיטליזציה המתמשכרת שבה אנו חיים, אתר האינטרנט הפך לכלי מרכזי שאין אפשרות לוותר עליו. בניית אתרים הפכה לתהליך חיוני ובלתי נמנע לכל ארגון או עסק בעידן הזה. בעזרת כלי זה, ניתן להציג מידע, לתפעל מכירות, ליצור קשר עם לקוחות ולבנות מותג חזק.

נובמבר 6, 2020

בשביל להתחיל לפרסם בגוגל, צריך להבין קודם כל מהן מילות מפתח, איך מוצאים רעיונות, איך בוחרים אותן, ואילו סוגים קיימים. מהן מילות מפתח (Keywords)?

לוטן צוקר

מנהל מחלקת שיווק וקמפיינים

"זה תחום שצריך להגדיל בו ראש כל הזמן. להיות פתוחים לשינויים, ללמוד להתמודד עם זה ולהכיר שזה חלק ניכר מהתחום. תיהיו יצירתיים, חרוצים, פתוחים לשינויים והכי חשוב, אל תפסיקו ללמוד! תמיד אפשר להמשיך להשתפר.״

ליאור נכט

מנהלת סושיאל

"תבינו מה האופציות בתחום ומה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות, כך גם תהנו מהדרך ותמיד תרצו ללמוד יותר ויותר. תקיפו את עצמכם באנשים טובים שאתם יכולים ללמוד מהם, ומשם השמיים הם הגבול.״.

יובל מרזן

מנהל מחלקת בניית אתרים ופיתוח

"הצעדים הראשונים הם הקשים ביותר – ולכן, חשובה ההתמדה. לעולם הזה יש כל כך הרבה נתיבים ודרכי פעולה שונות, תבחרו את האנשים הטובים שיקיפו אתכם כדי להשאר בדרך הנכונה."

אלמוג איבגי

מנהל הפקת תוכן

"אני ממליץ לגעת בכמה שיותר תחומים כדי להבין מהו העיסוק הספציפי שרוצים להתעסק בו, למצוא מקום טוב עם אנשים טובים מסביבכם, מבחינתי ניו מדיה היא כמו משפחה."

רותם שקרל

מנכ''ל ומייסד חברת ניו מדיה

״שיווק דיגיטלי הוא המקצוע המספק ביותר, יש לנו את הזכות לקחת חלק גדול בצמיחה וגדילה של חברות ואירגונים, להגדיל מחזורי מכירות ולהגשים את החלומות של הלקוחות שלנו. הלקוחות שלנו הם שותפים לדרך, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו.״