השירותים שלנו / Our Services

דפי נחיתה

הכל קל , הכל מהיר והכל נגיש לכולם.

לוקח שניות בודדות ללקוח להתעניין בדף שלכם ובאותה המידה גם לעזוב אותו.

דף נחיתה הינו דף אתר בודד ללא תפריט וללא פירוט מעמיק שכל מטרתו הוא לסקרן את הלקוח , לגרום לו להשאיר פרטים או לבצע רכישה.

בדף נחיתה היתרונות רבים:

  •  חשיפה רבה ברשת לקהל יעד חדש או שיפור החשיפה לקהל המוכר.
  •  מסר חד המניע לפעולה או שיפור המרות בקמפיינים.
  •  יצירת לקוחות חדשים או לקוחות שמתעניינים במוצר בצורה המהירה ביותר.
בניית אתרים

אין עסק שלא צריך אתר !

בעוד שבעבר אנשים היו משקיעים משאבים רבים בפרסום על שלטי חוצות יקרים או מסתובבים ואומרים ״ אי לא צריך אתר״. כיום בניית אתר הוא נורמה וכל עסק שרוצה לפרסם את עצמו ברשת צריך אתר מותאם אישית.

אנחנו בחברת ניו מדיה נבנה לכם את האתר שאתם צריכים – אתר מותאם אישית ללקוחות שלכם , לתחום העסוק שלכם , לקהל היעד ובקיצור האתר שבדיוק חלמתם עליו.

אתר טוב זה לא רק אתר שנראה טוב, אתר טוב צריך להיות מותאם למחשב ולמובייל כאחד ואת זה כמובן שאנחנו עושים מצוין.

כיום אנשים מחפשים שהכל יהיה הכי נגיש ומהיר ובמציאות שלנו רוב הלקוחות לא רוצים בכלל לפתוח את המחשב, הכל נגיש והכל בנייד ולכן חשוב לנו להתאים לכם את האתר למובייל בצורה הטובה ביותר.

האתרים שלנו עולים מעבר ומתממשקים נהדר עם גוגל כך שגם את החשיפה שאתם רוצים לקבל אתם תקבלו אצלנו.

בניית אתר מותאם ומוכוון מטרה תעזור לכם להגיע לקהל יעד הכי מדויק שלכם וכמובן שגם תחסוך לכם כסף וזמן.

כיום יש בישראל מעל ל-5 מיליון גולשים פעילים ברשת ומעל ל70% גלישה ברוב אזורי העולם. תחום בניית האתרים בעולם ובאפן בפרט מתמקם משנה לשנה כאחת מדרכי הפרסום היעילות ביותר.

עולם הדיגיטל הוא עולם תזזיתי מאוד ובשביל להיות על הגל צריך אתר חדשני ותקופתי כדי לא להישאר מאחור.

לאחר כל ההסבר הזה אנחנו מאמינים שזה כבר ברור שאם אין לכם עדיין אתר אז הגיע הזמן שיהיה לכם אחד : )

ניהול אינסטגרם

היום לעמוד המדיה אינסטגרם יש כוח מאוד גדול וחזק כל עסק שרוצה להגדיל את התודעה למותג וכמובן להגדיל היקף מכירות הוא צריך עמוד מותג מנוהל נכון, מעוצב יפה, בצבעים אחידים ונכונים לאפיון המותג.

לעמוד מעלים בעיקר תמונות וקטעי וידאו.

  • הקמה וניהול חשבון עסקי או ניהול חשבון קיים. עריכת העמוד וקישורים.

  •  ניהול ותפעול שוטף של החשבון, הרחבת מעגל עוקבים באמצעות שימוש בהאשטגים ותיוג מובילי דעה רלוונטיים לתחום.

  •  העלאת תכנים תדמיתיים ומכירתיים בהתאם לאפיון החברה ויצירת פעילויות מותאמות למדיה אשר משרתים את החברה.

קידום אורגני (SEO)​

SEO (Search Engine Optimization) היא טכניקת שיווק דיגיטלית המבוססת על עבודת מחקר ואופטימיזציית אתר על פי דרישות מנוע החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נוספים. נשמע מסובך? למעשה העיקרון הוא די פשוט, אך הביצוע דורש מיומנות רבה.

כבר בשלב הקמת האתר, ישנם היבטים רבים מעולם ה  SEO שיש לקחת בחשבון ושיכולים לסייע בקידום אורגני של האתר בגוגל. יש לקחת בחשבון שככל שחוויית המשתמש באתר תהיה גבוהה יותר, כך משתמשים יישארו בו זמן רב יותר.

עלאת האתר לראש עמוד תוצאות החיפוש וכתוצאה מכך להביא את האתר לחשיפה מקסימלית בפני לקוחות פוטנציאליים.

למרות שגוגל היא בהחלט חברה חכמה ויש לה אפילו מערכות בינה מלאכותית, היא עדיין זקוקה להכוונה אל עבר האתר הנכון – וכאן קידום אורגני בגוגל נכנס לפעולה.

תמיד תופענה מתחת לתוצאות הממומנות בגוגל, אלא אם אין מודעה המוצגת עבור החיפוש הספציפי ולכן החשיבות לפרסום האורגני היא עצומה.

קידום בגוגל (PPC)

קידום ממומן- PPC – Pay Per Click – תשלום לפי לחיצה, הוא קידום בתוצאות הממומנות במנועי החיפוש, כלומר, ארבעת התוצאות הראשונות בראש הדף המסומנות במילה ״מודעה״.

הקידום הוא ערוץ שיווק באינטרנט שמטרתו להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנועי החיפוש השונים ובעיקר מגוגל.

המודעות מפורסמות בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש או בעמודה נפרדת בצד ובכל מקרה עיני לא מעט גולשים נמשכות קודם כל אליהן.

כמו כל קמפיין שיווקי חכם, מתחילים באפיון קהל היעד – מי אתם רוצים שילחץ על המודעה.

ישנו גורם עיקרי שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לעשות קידום ממומן בגוגל אדוורדס (PPC), הגורם הראשון הוא עלות מול תועלת או מה שנקרא בשפה המקצועית Return On Investment או בקיצור ROI, כלומר כמה אני מוכן להשקיע בשביל לקבל פעולה כלשהיא באתר.

עכשיו הנקודה העיקרית היא איך אני מייצר את הROI הכי טוב שאפשר, הוא בעיקר מסתמך על "ציון האיכות" של המודעה.

ציון האיכות של המודעה מורכב מ3 גורמים עיקריים:

  1. CTR (שיעור הקלקות) – כלומר מס' קליקים לחלק במספר ההופעות של המודעה.
    בשביל הדוגמה: אם המודעה מוצגת 10 פעמים ומתוך ה10 האלו – 5 נכנסו אלייה.
    ציון הCTR שלנו יהיה 50%.
  2. רלוונטיות המודעות – האם המודעה קשורה לחיפוש שלי שביצעתי במנוח החיפוש.
  3. דף נחיתה – האם דף הנחיתה שלי קשור לחיפוש שביצעתי ולמודעה שעלייה לחצו?
    אם כן – ציון האיכות שלנו יהיה גבוה מאוד.
קידום ברשתות החברתיות

ניהול פרסום ממומן בפייסבוק אינו דבר חדש, אלא קיים עוד מעל עשור ונחשב לערוץ השיווק המוביל עבור כל סוגי העסקים.

פרסום ברשתות כיום הינו אחד הכלים היעלים ביותר שיש בשביל לפרסם מותג.

השיווק ברשתות מאפשר לנו מספר דברים כמו הגדלת מאגר האוהדים בדף, חשיפה יותר גדולה לאתר, הזמנה להשקה, למבצע, חשיפה של אתר חדש, אירוע ועוד. כאשר יש מטרה ברורה נצמדים אליה. מודעות הפרסום יהיו בהתאם למטרה, זמינות המודעה ושעות הפרסום גם כן.

יש לציין שבניגוד לקידום ממומן בגוגל שדורש לא מעט הבנה טכנית ובעיקר תכנון שקול וזהיר של התקציב שלכם, השיווק הממומן בפייסבוק הוא הרבה יותר פשוט ואפשר להתחיל לפרסם בעלות של כמה עשרות שקלים ליום. יצירת המודעה נעשית באמצעות אשף פשוט בו בוחרים תמונה או מספר תמונות וטקסט מהם מרכיבים את המודעה.

 

עיצוב גרפי

מיתוג לעסק הוא אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך בניית העסק.
בשלב המיתוג אנחנו יוצרים את מרבית האלמנטים הגרפיים שהעסק יעשה בהם שימוש בהמשך הדרך.
חבילת מיתוג העסק כוללת בדר״כ את הרשימה הבאה,אך ניתן להרכיב חבילת מיתוג לכל עסק והדרישות הנחוצות לו:

  • חתימה למייל
  • תמונת פרופיל
  • באנר לפייסבוק
  • עיצוב לוגו לעסק
  • עיצוב כרטיס ביקור
  • עיצוב נייר מכתבים
  • חבילות עיצוב פוסטים לעמודי הסושיאל
  • חבילת עיצוב סטורי
  • עיצוב סרטונים לפוסטים 

עליך להיות ייחודי ובולט. הלקוחות אמורים לזכור שכבר ראו את הלוגו, כרטיס הביקור או אתר האינטרנט שלך. עליך לגרום להם לזכור, ובשביל זה אנחנו פה!

 

ניהול דף פייסבוק

כל עסק שרוצה להגדיל את התודעה למותג וכמובן להגדיל היקף מכירות הוא צריך דף מותג מנוהל נכון אשר יפיל את כולם ויצור תודעה.

  • בניית אסטרטגיה דיגיטלית – למידת מתחרים, בניית תכנית ראשונית חצי שנתית/פר חודשית בהתאם לימי קונספט, חגים, מוצרים ורעיונות בשיתוף בית העסק.

  • הקמת דף פייסבוק או שדרוג הקיים

  • ניהול ותפעול שוטף של דף המותג – העלאת תכנים, תיוג מובילי דעה רלוונטיים לתחום, מענה לשאלות, תגובות- שמירה על אינטראקציה על בסיס יומי.

ימי צילום

יצירת תוכן עבור העסק שלך צריכה לשרת אותך בעמודי הסושיאל/ עיצובים גרפיים ועוד.
הכנת יום צילומים מתחיל בבחירת הסחורה המצולמת, דוגמניות/דוגמנים בהתאם לתקציב הלקוח והכנת רעיונות ליום צילום אשר נשלחו מספר ימים קודם ללקוח.
במהלך היום יהיו גם תכנים אשר מותאמים לסטורי.