הקדמה – מהו PPC?

מהו בכלל PPC? PPC משמעותו Pay Per Click. הוא נקרא כך כי זו היא שיטת התשלום המובילה בתחומי הפרסום הדיגיטלי.

הקדמה – מהו PPC?

פרסום בגוגל –

מהו בכלל PPC? PPC משמעותו Pay Per Click. הוא נקרא כך כי זו היא שיטת התשלום המובילה בתחומי הפרסום הדיגיטלי.

פרסום בגוגל, משמעותו הופעה באחת מארבעת המודעות הראשונות בעמוד החיפוש (או 3 האחרונות) – באופן ממומן. ישנו סימן קטן של "מודעה" מתחת לתוצאות החיפוש שהן ממומנות. שאר התוצאות, הן תוצאות אורגניות.
(אותן גם ניתן לקדם, בעזרת SEO – *לינק*).

כדי להופיע באחת מהמודעות הממומנות, המפרסמים משתתפים במכירה פומבית דיגיטלית עצומה של גוגל, שבעזרת מאפיינים כמו מחיר, רלוונטיות של המודעה ושל עמוד הנחיתה, מחליטים על אילו מודעות יופיעו, ובאיזה סדר (איך עובד הפרסום בגוגל? *לינק*).

PPC כולל גם פרסום בכלים נוספים של גוגל מלבד החיפוש – כמו למשל ביוטיוב, בג'ימייל וברשת המדיה (חלק מהבאנרים שאתם רואים באתרים ברחבי הרשת), וכמובן גם בפלטפורמות פרסום נוספות כמו פייסבוק ואינסטגרם, טוויטר, טאבולה, אווטבריין, וויז, טיק-טוק, בינג, ועוד.

נובמבר 21, 2024

הקדמה האם שאלתם את עצמכם לאחרונה איך משתמשים מוצאים את המוצרים והשירותים שלכם? אם התשובה היא

ספטמבר 30, 2024

בעולם שבו התוכן הדיגיטלי מציף את מרחב האינטרנט, כותרות ותת-כותרות הן השער לכל כתבה או פוסט

ספטמבר 30, 2024

בעולם ה-SEO, הכותרת Meta או במילים אחרות Meta Title והתיאור Meta או במילים אחרות Meta Description

ספטמבר 30, 2024

בעולם ה-SEO, קישורים הם כמו המלצות – הם אומרים למנועי החיפוש איזה תוכן רלוונטי ואיכותי. קישורים

ספטמבר 30, 2024

בעידן שבו הגלישה מהסמארטפון הפכה לנורמה, עיצוב נייד-ראשון (Mobile-First Design) הוא לא רק טרנד, אלא חובה.

ספטמבר 30, 2024

בעולם המשתנה במהירות של האינטרנט, התוכן באתר שלכם לא יכול להישאר סטטי. עדכון ושימור התוכן הם