הקדמה – מהו PPC?

פרסום בגוגל –

מהו בכלל PPC? PPC משמעותו Pay Per Click. הוא נקרא כך כי זו היא שיטת התשלום המובילה בתחומי הפרסום הדיגיטלי.

פרסום בגוגל, משמעותו הופעה באחת מארבעת המודעות הראשונות בעמוד החיפוש (או 3 האחרונות) – באופן ממומן. ישנו סימן קטן של "מודעה" מתחת לתוצאות החיפוש שהן ממומנות. שאר התוצאות, הן תוצאות אורגניות.
(אותן גם ניתן לקדם, בעזרת SEO – *לינק*).

כדי להופיע באחת מהמודעות הממומנות, המפרסמים משתתפים במכירה פומבית דיגיטלית עצומה של גוגל, שבעזרת מאפיינים כמו מחיר, רלוונטיות של המודעה ושל עמוד הנחיתה, מחליטים על אילו מודעות יופיעו, ובאיזה סדר (איך עובד הפרסום בגוגל? *לינק*).

PPC כולל גם פרסום בכלים נוספים של גוגל מלבד החיפוש – כמו למשל ביוטיוב, בג'ימייל וברשת המדיה (חלק מהבאנרים שאתם רואים באתרים ברחבי הרשת), וכמובן גם בפלטפורמות פרסום נוספות כמו פייסבוק ואינסטגרם, טוויטר, טאבולה, אווטבריין, וויז, טיק-טוק, בינג, ועוד.

לוטן צוקר

מנהל מחלקת שיווק וקמפיינים

"זה תחום שצריך להגדיל בו ראש כל הזמן. להיות פתוחים לשינויים, ללמוד להתמודד עם זה ולהכיר שזה חלק ניכר מהתחום. תיהיו יצירתיים, חרוצים, פתוחים לשינויים והכי חשוב, אל תפסיקו ללמוד! תמיד אפשר להמשיך להשתפר.״

ליאור נכט

מנהלת סושיאל

"תבינו מה האופציות בתחום ומה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות, כך גם תהנו מהדרך ותמיד תרצו ללמוד יותר ויותר. תקיפו את עצמכם באנשים טובים שאתם יכולים ללמוד מהם, ומשם השמיים הם הגבול.״.

יובל מרזן

מנהל מחלקת בניית אתרים ופיתוח

"הצעדים הראשונים הם הקשים ביותר – ולכן, חשובה ההתמדה. לעולם הזה יש כל כך הרבה נתיבים ודרכי פעולה שונות, תבחרו את האנשים הטובים שיקיפו אתכם כדי להשאר בדרך הנכונה."

אלמוג איבגי

מנהל הפקת תוכן

"אני ממליץ לגעת בכמה שיותר תחומים כדי להבין מהו העיסוק הספציפי שרוצים להתעסק בו, למצוא מקום טוב עם אנשים טובים מסביבכם, מבחינתי ניו מדיה היא כמו משפחה."

רותם שקרל

מנכ''ל ומייסד חברת ניו מדיה

״שיווק דיגיטלי הוא המקצוע המספק ביותר, יש לנו את הזכות לקחת חלק גדול בצמיחה וגדילה של חברות ואירגונים, להגדיל מחזורי מכירות ולהגשים את החלומות של הלקוחות שלנו. הלקוחות שלנו הם שותפים לדרך, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו.״