חברו הטוב של האדם (או של המפרסם)
לכל אחד יש את החבר הכי טוב שלו.
את החבר איתו מתייעצים לפני החלטות חשובות, החבר שחשוב לשמוע את דעתו.
החבר שמספרים לו הכל, גם אם קצת מביך. ואצל כולנו, החבר הוא אותו חבר.
ואם עדיין לא נפל לכם האסימון, אז כדאי שתדעו שהחבר הזה משותף לכולנו – וקוראים לו גוגל.
אנחנו שואלים את גוגל הכל. מספרים לו יותר לפעמים ממה שמספרים למשפחה או לחברים הכי טובים.
אנחנו שואלים את גוגל מתי המשחק של הקבוצה האהובה עלינו מתקיים, מה הוא ממליץ לקנות ליום הולדת של החברה, ואפילו שואלים אותו באיזו משחה מומלץ להשתמש אם הופיע פצע לא רצוי על העור.
הקשר שבנתה גוגל עם בני האדם נותן לה 2 כוחות גדולים – דאטה וטיימינג.
גוגל מנצלת את הקשר הזה בשביל להציג לבן אדם המתאים, את המידע שהוא צריך, בזמן הנכון.
ובשבילכם, מפרסמים יקרים, גוגל, חוץמלהיות
חברכם האישי – יהיה גם מי שיביא לכם לידים ומכירות בעסק.
אז למה כדאי (וחובה) לפרסם בגוגל?
לפרסום בגוגל יש מגוון רחב של אפשרויות (ביניהן גם Youtube ו-Gmail), אבל נדבר כרגע על החיפוש.
הדבר הראשון כיום שאנחנו עושים בתור צרכנים, עוד לפני שאנחנו מגיעים לחנות (אם בכלל), לפני שאנחנו אפילו מחליטים האם אנחנו צריכים לרכוש בכלל מוצר, ואם החלטנו שכן, אז איזה, אנחנו בודקים בגוגל.
גוגל משתמשת במנוע החיפוש העצום שלה, בשביל לענות על הצרכים של המשתמשים בצורה מיטבית.
היא מביאה את המידע שהמשתמש צריך, מתי שהוא מרגיש שהוא זקוק לו ומחפש אותו.
בתור מפרסמים, שבאים למכור מוצר או להוביל ללידים – גוגל הוא כמו הרחוב הראשי של החנויות.
ומי שלא יהיה ברחוב הראשי, לא יגיעו אליו הרבה אנשים. אולי ייכנסו כמה שגרים באיזור.
יש מחקרים המראים ש-90% מהאנשים לא מגיעים לעמוד השני בגוגל.
אנחנו בתור מפרסמים, נרצה להיות שם לצד המתחרים, כשהצרכן מחפש את המוצר אותו אנחנו מוכרים.
כי מי שלא שם – לא קיים.
אחרי שהבנו למה כדאי (וחובה) לפרסם בגוגל, בטוח שאתם רוצים לשמוע קצת על איך זה עובד.
אז יאללה נו, למה אתם מחכים – *איך עובד הפרסום בגוגל*