IGIN – החברה שמשנה את הדרך בה העולם משתמש בכפפות חד־פעמיות, בחרה בניו מדיה להוביל את המהלך האסטרטגי לחדירה לשוק ברחבי העולם.
הובלנו מהלך שיווקי אסטרטגי רחב היקף שנועד לאפשר חדירה מדויקת לשווקים נבחרים תוך התאמה לכל מדינה, סקטור וקהל מטרה.
ניהול מעטפת שיווק כוללת מקצה לקצה – הכוללת ניהול אסטרטגיה, תוכן, סושיאל, קמפיינים, אתר ו-SEO – תוך התאמה מתמדת למאפייני כל זירה שיווקית, בשפות שונות ובפלטפורמות מגוונות, במטרה להגשים את היעדים המרכזיים של IGIN: ביצוע תהליך של חינוך שוק לקהל הקצה והכנסת לידים מקהל ישיר (מפיצים פונטציאליים) ברחבי העולם.
IGIN היא חברה טכנולוגית בינלאומית פורצת דרך, אשר שינתה את הדרך בה מוסדות ואנשי מקצוע מתנהלים עם כפפות חד־פעמיות.
הפתרון החדשני שפיתחה משלב אוטומציה, חיסכון, היגיינה ונוחות, ומאפשר הלבשה מהירה ונקייה של כפפות ללא מגע יד אדם.
IGIN פועלת בזירה הגלובלית ופונה לשני קהלים עיקריים:
מוסדות קצה (B2C) הדורשים שימוש יומיומי בכפפות
מפיצים בינלאומיים (B2B) שמבקשים להוביל חדשנות בתחום.
גיבשנו אסטרטגיה שיווקית גלובלית מורכבת ודינמית, שהתבססה על מחקר שוק רחב היקף, ניתוח התנהגות משתמשים והשוואה בין צרכים אזוריים בשווקים שונים.
ביצענו מיפוי של עשרות מדינות פוטנציאליות, וסימנו את המדינות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר לחדירה.
לכל מדינה גובשה גישה מותאמת לפי התרבות, השפה והרגולציה המקומית.
אסטרטגיית החדירה כללה חלוקה ברורה בין שני קהלי יעד עיקריים – קהל הקצה עובדי בתי חולים, והמפיצים מתחום המכשור הרפואי– עם מסרים שונים, טקטיקות פרסום שונות ומסלולי השפעה נפרדים. קבענו KPI מותאמים, תזמון מדויק להשקות, וחלוקת תקציבי פרסום שתתמוך במהלכים טקטיים יעילים על פי סדר עדיפויות גלובלי.
הקמנו וניהלנו עמוד לינקדאין מקצועי ועדכני באנגלית, הכולל ניהול יומיומי של העלאת תכנים מגוונים, יצירת אינטראקציות עם קהל היעד, התאמת מסרים שיווקיים לקהלים שונים, קידום אורגני עקבי, בניית אסטרטגיה להגדלת עוקבים, וניהול קהילות תוך ניטור ולמידה מתמדת של ביצועי התוכן לצורך שיפור מתמשך ואופטימיזציה של הנראות הדיגיטלית.
הפקנו מאות נכסי תוכן גלובליים, גרפיקות, תמונות, סרטונים וקרוסלות תוך פיצוח אתגרי הפקה מורכבים כמו חוסר אחידות ויזואלית, חומרים שמתקבלים ממדינות שונות, פערים באיכות הצילום וכו׳. לשם בך ביצענו שילוב יצירתי של בינה מלאכותית (כלי AI), עיבוד חכם של חומרים, שכתוב, הפקה גרפית ועריכת וידאו. יצרנו קרוסלות, סרטונים, גרפיקות ופוסטים ששירתו גם קמפיינים וגם פעילות אורגנית – והתאימו לכל קהל, לכל מטרה ולכל מדינה.
ניהלנו קמפיינים חכמים בלינקדאין לקהלי יעד ממוקדים ברחבי אירופה והמזרח התיכון, תוך עבודה בשפות שונות ובהתאמה תרבותית ושיווקית. הקמפיינים התמקדו בשני קהלים עיקריים: בעלי תפקידים בכירים בבתי חולים ומוסדות בריאות (כחלק ממהלך של Market Education), והגעה מדויקת בפרסום ״כירורגי״ מדויק למפיצים פוטנציאליים בשווקי יעד.
הקמפיינים כללו עשרות גרסאות של מודעות, ניתוחים אנליטיים שוטפים, אופטימיזציה תמידית, ופידבק תדיר מול הלקוח לצורך שיפור ודיוק בכל שלב.
תוך כדי ניהול תקציבי פרסום רחבי היקף, תוך גמישות בין מדינות ומסלולים – לשם השגת יעדים ברמת לידים, חשיפה, אינטרקציה או העלאת עוקבים.
בנינו אתר אינטרנט מדויק המותאם למסרים השיווקים של IGIN, בשפה מקצועית ועיצוב אחיד תוך הקפדה על עקרונות UI & UX ושילוב טכניקות הנעה לפעולה.
ניהלנו את האתר באופן שוטף, תוך עדכון תכנים שיווקיים לפי הצורך, הקפדה על מגבלות רגולציה, ושילוב תכנים בזמן אמת בהתאם להתפתחות השוק, שינויים טכנולוגיים וצרכים שיווקיים של החברה להשלמת משפך השיווק.
ביצענו קידום של האתר בשיטת SEO שהתמקד בקידום ביטויים מדויקים לקהלי יעד בינלאומיים לביסוס הנוכחות הדיגיטלית.
בנוסף, ביצענו אופטימיזציה לAEO כדי להבטיח הופעה של האתר במערכות מבוססות בינה מלאכותית כמו Gemini, ChatGPT וכדומה.
ליווינו את IGIN במעטפת שיווקית מלאה סביב השתתפותה באירועים בינלאומיים מרכזיים, תוך הקפדה על ניהול מדויק של שלושת שלבי האירוע: לפני, במהלך ואחרי.
לפני האירוע – ניהול קמפיינים מוקדמים במטרת יצירת לידים לתיאום פגישות עם לקוחות לזמן האירוע.
במהלך האירוע – הפקת תכנים בזמן אמת (סרטונים, סטוריז, תמונות), קידום ממומן לפי מיקום פיזי ברדיוס האירוע, ויצירת מעורבות עם לידים מהשטח.
לאחר האירוע – בניית רצף תוכן המשכי, כולל סיכומים והדגשת תוצאות, יצירת מהלכי מעקב מול הלידים וטיפוח הקשר לטובת המרות עתידיות.
כל זאת תוך התאמה מלאה למאפייני כל אירוע, התרבות המקומית, וסדרי העדיפויות השיווקיים – כחלק מאסטרטגיית GTM גלובלית, שמנצלת כל חשיפה להנעה לפעולה ממוקדת ומדידה.
בכל חודש אנו מקיימים פגישות סיכום חודשיות מסודרות, ניתוחי דאטה וסקירות אסטרטגיות. במסגרת הפגישות אנו מציגים תובנות, מסבירים תהליכים לעומק, מציעים מהלכים ומוודאים שכל החלטה שיווקית מתבצעת מתוך שליטה מוחלטת, שקיפות והבנה הדדית. הליווי כולל זמינות גבוהה, תיעוד מלא של מהלכים, ועדכון מתמיד של האסטרטגיה בהתאם לשינויים בשטח וביעדים העסקיים של החברה.
לרותם ולצוות NEW MEDIA,
לאורך התקופה בה ליוויתם את חברתנו, נבנה בינינו שיתוף פעולה יציב ומקצועי, כזה שנשען על הבנה מדויקת של הצרכים שלנו ועל רמת ביצוע גבוהה ועקבית. אתם מצליחים לשלב בין יצירתיות לחשיבה מערכתית, ובין תגובתיות מהירה להובלת תהליכים מורכבים, וזה לא מובן מאליו. היכולת שלכם לתרגם תכנים טכנולוגיים לשפה שיווקית ברורה ורלוונטית, תוך שמירה על קו אסטרטגי אחיד, הופכת אתכם לשותף שאנחנו סומכים עליו. תודה על הדרך המשותפת, אנו מעריכים מאוד את תרומתכם לחברת IGIN.
כדי לספק חוויה מיטבית אנו משתמשים בקובצי Cookie לאחסון וגישה למידע מהתקן. הסכמה לכך תאפשר לנו לעבד נתוני גלישה או מזהים ייחודיים. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים לפגוע בחלק מהתכונות והפונקציות באתר.
שלח/י לנו הודעה בוואטסאפ