לוטן צוקר. מנהל מחלקת שיווק וקמפיינים.
מתמחה באפיון לקוח, בניית פנאלים שיווקים, קריאייטיב, ניהול תקציבים והקמת קמפיינים דיגיטליים ממונים.
לוטן החל את דרכו בעולם הדיגיטל כמנהל שיווק על מותג האורתופדיה מוביל ועוד 3 חברות בת.
המשיך כמנהל שיווק במשרד פרסום למשך שנה וחצי וכיום מנהל את מחלקת השיווק והקמפיינים של סוכנות הדיגיטל ניו מדיה.
"זה תחום שצריך להגדיל בו ראש כל הזמן. להיות פתוחים לשינויים, ללמוד להתמודד עם זה ולהכיר שזה חלק ניכר מהתחום. תיהיו יצירתיים, חרוצים, פתוחים לשינויים והכי חשוב, אל תפסיקו ללמוד! תמיד אפשר להמשיך להשתפר.״
כדי לספק חוויה מיטבית אנו משתמשים בקובצי Cookie לאחסון וגישה למידע מהתקן. הסכמה לכך תאפשר לנו לעבד נתוני גלישה או מזהים ייחודיים. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים לפגוע בחלק מהתכונות והפונקציות באתר.
שלח/י לנו הודעה בוואטסאפ